1/8
PZ screenshot 0
PZ screenshot 1
PZ screenshot 2
PZ screenshot 3
PZ screenshot 4
PZ screenshot 5
PZ screenshot 6
PZ screenshot 7
PZ Icon

PZ

PZ
Trustable Ranking IconDipercayai
1K+Muat turun
39.5MBSaiz
Android Version Icon5.1+
Versi Android
2.10.1(12-06-2024)Versi terkini
-
(0 Ulasan)
Age ratingPEGI-3
Muat turun
ButiranUlasanVersiMaklumat
1/8

Perihal PZ

Gunakan medium terbesar dan paling penting antara Stuttgart pada bila-bila masa dan di mana-mana sahaja.

Dengan aplikasi "Pforzheimer Zeitung" dan "PZ-news.de" anda boleh mengalami rantau ini di utara Black Forest dengan semua berita, maklumat latar belakang, analisis, cerita dalam cara multimedia dan interaktif. Aplikasi universal menawarkan berita dalam talian dan akhbar digital dalam satu. Dapatkan maklumat terkini dengan berita terkini di halaman berita "PZ-news.de" dan beralih kepada e-paper dalam aplikasi dan muat turun akhbar elektronik di sana sebagai pelanggan digital. Baca akhbar esok pada edisi petang e-kertas dan semak imbas arkib akhbar digital kami, yang kembali ke edisi pertama PZ pada 1 Oktober 1949.


BERITA:


Aplikasi ini memetakan halaman berita "PZ-news.de", portal Internet "Pforzheimer Zeitung", satu sama satu. Anda akan menerima berita, maklumat latar belakang, analisis dan cerita daripada Pforzheim, Enzkreis dan sebahagian daripada daerah Calw, yang disediakan menggunakan kewartawanan tempatan berkualiti tinggi. Sudah tentu, ini juga termasuk video, galeri gambar, ticker langsung, grafik interaktif dan laporan multimedia. Di samping itu, kami juga menyediakan anda dengan perkara yang paling penting dari Jerman dan dari seluruh dunia.


KANDUNGAN PZ PLUS:


Pelanggan digital kami mendapat akses eksklusif kepada semua kandungan. Sebagai pelanggan, anda boleh mendaftar dalam aplikasi dan kemudian mempunyai akses tanpa had kepada semua artikel, video, galeri gambar atau laporan multimedia.


PORTAL:


Aplikasi ini membawa anda ke portal seperti "Berkabung", "Pekerjaan" atau "Forum PZ". Walau bagaimanapun, untuk pergi ke halaman ini, anda perlu meninggalkan aplikasinya.


TOPIK KHAS:


Kawasan yang luas untuk topik khas dan perkhidmatan bukan sahaja menawarkan orientasi kepada anda dan membantu anda dalam kehidupan seharian. Di samping itu, ekonomi yang makmur di utara Black Forest mendapat tempat di sini.


PETUA, TARIKH DAN ACARA:


Lawati portal acara kami "stadtklar.de" melalui aplikasi. Beribu-ribu tarikh acara disenaraikan dan diterangkan di sini. Perkhidmatan tiket juga disediakan di sini.


NEWSLETTER:


Adakah anda ingin dimaklumkan melalui e-mel perkara pertama pada waktu pagi tentang berita paling penting di "PZ-news.de"? Kemudian daftar dalam aplikasi untuk surat berita percuma kami, yang diterbitkan setiap hari bekerja. Pada malam Khamis terdapat surat berita khas untuk keluarga.


EPAPER:


Ikon akhbar di sudut atas apl membawa anda ke edisi e-kertas "Pforzheimer Zeitung". Sebagai pelanggan digital, anda bukan sahaja boleh membaca isu semasa dengan tahap kemesraan pengguna yang tinggi. Mulai jam 9 malam anda juga akan menerima akhbar edisi malam. Anda juga boleh meminta artikel dalam e-kertas dibacakan kepada anda menggunakan fungsi audio. Ketiga-tiga isu PZ tersedia untuk dimuat turun: Pforzheim, Mühlacker dan Northern Black Forest isu utama. Khazanah yang sangat istimewa ialah arkib akhbar digital kami, yang juga terdapat dalam apl. Di sini anda boleh menyemak imbas isu yang telah muncul sejak PZ pertama pada 1 Oktober 1949. Semua tambahan kepada akhbar serta program televisyen rtv dan majalah gaya hidup "Land&Leute" juga boleh dimuat turun dari e-paper.


PEMBELIAN DALAM APP:


App Plus (€8.99 / bulan – percuma bulan pertama):

Kandungan tanpa had termasuk artikel Plus di PZ-news.de

Kurang iklan

Akses adalah melalui aplikasi PZ. Penggunaan peranti lain hanya boleh dilakukan dalam akaun kedai anda.

Apl Digital (€25.99 / bulan):

E-kertas untuk tablet & telefon pintar

Edisi malam e-kertas: Halaman pertama tersedia dari jam 9 malam sehari sebelumnya

Arkib e-kertas dengan isu sejak 1 Oktober 1949

Kandungan tanpa had termasuk artikel Plus di PZ-news

Akses adalah melalui aplikasi PZ. Penggunaan peranti lain hanya boleh dilakukan dalam akaun kedai anda.


Pendapat anda penting kepada kami: e-mel kami di internet@pz-news.de atau nilaikan kami di kedai. Terima kasih banyak!

"Akhbar Pforzheim" anda

PZ - Versi 2.10.1

(12-06-2024)
Versi lain
Apa yang baruKleinere Korrekturen.

Belum ada ulasan atau rating lagi! Untuk berikan ulasan yang pertama, sila

-
0 Reviews
5
4
3
2
1
Info Trust Icon
Aplikasi Bagus DijaminAplikasi ini lulus ujian keselamatan untuk virus, perisian hasad dan serangan hasad lain serta tidak mengandungi sebarang ancaman.

PZ - Maklumat APK

Versi APK: 2.10.1Pakej: de.meyle_mueller.pz
Keserasian Android: 5.1+ (Lollipop)
Pemaju:PZDasar Privasi:http://www.pz-news.de/dse-pzapp.htmlKebenaran:34
Nama: PZSaiz: 39.5 MBMuat turun: 5Versi : 2.10.1Tarikh Diterbitkan: 2024-07-03 10:59:53Skrin Min: SMALLCPU yang disokong: x86, x86-64, armeabi-v7a, arm64-v8a
ID Pakej: de.meyle_mueller.pzTandatangan SHA1: 81:23:60:3E:3E:66:BD:61:26:9A:1C:18:A0:5B:F2:BB:2B:EF:BC:8BPemaju (CN): Kirill ShashkovOrganisasi (O): IntexSoftLokasi (L): GrodnoNegara (C): BYNegeri/Bandar (ST):

Versi Terkini PZ

2.10.1Trust Icon Versions
12/6/2024
5 muat turun39.5 MB Saiz
Muat turun

Versi lain

2.9.4Trust Icon Versions
25/7/2020
5 muat turun39 MB Saiz
Muat turun
appcoins-gift
AppCoins GamesWin even more rewards!
lagi
Legend of Mushroom
Legend of Mushroom icon
Muat turun
X-Samkok
X-Samkok icon
Muat turun
Gods and Glory
Gods and Glory icon
Muat turun
Eternal Evolution
Eternal Evolution icon
Muat turun
Romance Tycoon
Romance Tycoon icon
Muat turun
Clash of Kings
Clash of Kings icon
Muat turun
Magicabin
Magicabin icon
Muat turun

Aplikasi dalam kategori sama

Anda juga mungkin suka...